Forum www.maciuchnagames.fora.pl Strona Główna
FAQ Szukaj Użytkownicy Grupy Profil Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Forum www.maciuchnagames.fora.pl Strona Główna  Zaloguj  Rejestracja
Epoka kosmiczna do "ewolucji"
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.maciuchnagames.fora.pl Strona Główna -> Projekty
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
maciuchna
Admin



Dołączył: 27 Sie 2011
Posty: 233
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 20:10, 26 Lut 2012    Temat postu: Epoka kosmiczna do "ewolucji"

Tak, nie przesłyszeliście się. maciuchna games od jakiegoś czasu pracuje nad DWUWYMIAROWĄ EPOKĄ KOSMICZNĄ DO EWOLUCJI! Very Happy

oto kilka screenów z obecnej wersji gry:

[link widoczny dla zalogowanych] <kliknij na miniaturę aby powiększyć

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]


obecnie pracujemy nad systemem walki oraz kolonizowania planet. Ewolucji 2.1 wraz z epoką kosmiczną możecie się spodziewać (w wersji optymistycznej) już za parę tygodni.


Ostatnio zmieniony przez maciuchna dnia Nie 13:55, 11 Mar 2012, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
NikPL
bywalec forum



Dołączył: 01 Wrz 2011
Posty: 244
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: znikąd

PostWysłany: Wto 18:10, 28 Lut 2012    Temat postu:

Projekt idzie ;]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
Darkloid
bywalec forum



Dołączył: 19 Wrz 2011
Posty: 197
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 18:51, 28 Lut 2012    Temat postu:

Na rękach czy nogach? Szybko czy wolno? Konkretniej Nik Razz

A sam projekt - najciekawszy z waszych wszystkich.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
maciuchna
Admin



Dołączył: 27 Sie 2011
Posty: 233
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 18:05, 02 Mar 2012    Temat postu:

dobra, nie będę się dłużej oszukiwał.... Odkąd nikPL wycofał się z projektu wszystko stanęło, dręczy mnie pewien błąd którego nie umiem usunąć a na dodatek nie za bardzo wiem jak zrobić system walki... Projekt idzie w ślamazarnym tempie, od momentu stworzenia tego topicu i umieszczenia screenów zdążyłem tylko trochę skrócić kod i poprawić jeden dość mało ważny błąd, a nic nowego nie zaprogramowałem Sad

ehhh.... I po co ja zakładałem ten team, skoro jest w nim poza mną 5 osób i żadna nic nie robi? Już lepiej mi się to wszystko programowało gdy z nikim nie współpracowałem, bo wtedy przynajmniej wiedziałem na czym stoję.... żenada na maksa....
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
Darkloid
bywalec forum



Dołączył: 19 Wrz 2011
Posty: 197
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 18:46, 02 Mar 2012    Temat postu:

Taka rada: tych, co się nie zajmują ŻADNYM projektem, a których nicki figurują w zespole po prostu WYWALIĆ z team'u. Oczywiście nie wywalaj ich tylko dlatego, że nie pomagają w najważniejszym dla ciebie projekcie na rzecz własnego, dla osób trzecich równie ciekawego. Tych, z którymi nie ma kontaktu przez miesiąc-dwa, a wcześniej o tym nie poinformowali - wywalić. Dobrze rozplanować rozkład sił. Ten i ten do tego a tamten do tamtego. Tamto skończone to tamten dołącza do tamtego by skończyć tamto, a tamten zajmuje się poprawkami w skończonym tamtym. Ech... Rozpisałem się...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
NikPL
bywalec forum



Dołączył: 01 Wrz 2011
Posty: 244
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: znikąd

PostWysłany: Pią 19:58, 02 Mar 2012    Temat postu:

@up

No właśnie organizacja klucz do sukcesu : ] No ale nie można ciągle bazować na BATCH'u...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
Darkloid
bywalec forum



Dołączył: 19 Wrz 2011
Posty: 197
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 20:14, 02 Mar 2012    Temat postu:

To jest po prostu OCZYWISTOŚĆ. W BATCH'u nie da się zrobić wszystkiego i to jest prawda. Teraz nie zmieniajcie jednak języka programowania czy czegokolwiek czym BATCH jest. Ogarnijcie jak się robi takie archaiczne(?) gry z grafiką, zróbcie, popracujcie i powoli się przenoście na nowe graty. C++, Java (to odpowiadało by Nikowi :p), Pascal (L0L, serio to napisałem?) dają o wiele większe możliwości.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
maciuchna
Admin



Dołączył: 27 Sie 2011
Posty: 233
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 12:50, 03 Mar 2012    Temat postu:

pascal to przestarzały język, po co mamy się uczyć jego składni skoro i tak nie będzie miał większych możliwości niż batch? Co do javy, to jest trochę dziurawa i ociężała, w dodatku trochę trudno ją ogarnać. Ja bym się skłaniał ku c++ (znam już podstawy) ale na razie niech team zostanie przy batch'u.

Teraz zrobię reorganizację teamu, może coś da Razz
Postanowiłem że każdy będzie musiał pracować przynajmniej przy jednym wspólnym projekcie, prywatne projekty się nie liczą ale warto również nim poświecać uwagę, bo mogą zmienić się w coś naprawdę fajnego.


Ostatnio zmieniony przez maciuchna dnia Sob 12:52, 03 Mar 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
polek
forumowicz



Dołączył: 21 Sty 2012
Posty: 86
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Polska

PostWysłany: Sob 18:58, 03 Mar 2012    Temat postu:

Witam

Osobiście ja nie będę pracował nad tą grą pracuje aktualnie nad grą RPG Mazipl i pewnym programem Sprawdzacz.

A, co do fazy kosmicznej moim zdaniem jak Maciek to skończy to będzie to super faza ( XD )
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
maciuchna
Admin



Dołączył: 27 Sie 2011
Posty: 233
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 17:04, 05 Mar 2012    Temat postu:

polek napisał:
Witam

Osobiście ja nie będę pracował nad tą grą pracuje aktualnie nad grą RPG Mazipl i pewnym programem Sprawdzacz.

A, co do fazy kosmicznej moim zdaniem jak Maciek i nikPL to skończą to będzie to super faza ( XD )


Razz


Ostatnio zmieniony przez maciuchna dnia Pon 17:04, 05 Mar 2012, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
Repas
newbie



Dołączył: 01 Kwi 2012
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 21:09, 01 Kwi 2012    Temat postu:

Nieźle się zapowiada Smile Z chęcią bym pomógł ale nadal się uczę batch'a Smile I w dodatku jestem w trakcie prac nad własną gierką Razz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
DarkSlayer
forumowicz



Dołączył: 15 Kwi 2012
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: sktąd

PostWysłany: Nie 13:15, 15 Kwi 2012    Temat postu:

I jak, jest chociaż wersia alfa?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
DarkSlayer
forumowicz



Dołączył: 15 Kwi 2012
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: sktąd

PostWysłany: Czw 21:11, 19 Kwi 2012    Temat postu:

A jak chcesz skompilować to do exe? Bo przecież wbat musi wczytać okna z pliku, a z exe-ka nie może... A może dasz osobny plik inf Razz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
polek
forumowicz



Dołączył: 21 Sty 2012
Posty: 86
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Polska

PostWysłany: Pią 18:53, 20 Kwi 2012    Temat postu:

eeeeee nie ? przecież istnieje takie coś jak winrar
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
DarkSlayer
forumowicz



Dołączył: 15 Kwi 2012
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: sktąd

PostWysłany: Pią 20:18, 20 Kwi 2012    Temat postu:

Ale wtedy będzie można edytować napisy w grze Razz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.maciuchnagames.fora.pl Strona Główna -> Projekty Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Strona 1 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
BBTech Template by © 2003-04 MDesign
Regulamin